آخرین خبرها
خانه / اخبار / جلسه مشترک اساتید مرکز تخصصی با مدیرکل آموزش و رشته‌های تخصصی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

جلسه مشترک اساتید مرکز تخصصی با مدیرکل آموزش و رشته‌های تخصصی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

با حضور مدیرکل آموزش و رشته‌های تخصصی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور جلسه مشترک اساتید مرکز تخصصی در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار گردید.
در این جلسه اساتید مرکز ضمن بیان دیدگاه‌های و نظرات خود از مسائل و مشکلات پیش روی مراکز تخصصی و راه‌کارهای ارتقای کیفی آموزش‌های تخصصی سخن گفتند.
حجت‌الاسلام و المسلمین عباسی، در این نشست با اشاره به اهمیت تخصصی شدن علوم حوزوی و اهتمام مرکز مدیریت بر این امر گفت: «در گذشته برای دروس غیراز فقه موانع زیادی در حوزه علمیه وجود داشت تا جایی که به نقل از برخی بزرگان و اساتید، دروس تفسیر و علی‌الخصوص فلسفه در خفا برگزار میشد اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی، عرصه برای کسب علوم مختلف در حوزه باز شده و نیازهای امروز نیز تخصصی شدن علوم حوزوی را اجتناب‌ناپذیر کرده است.»

مدیرکل آموزش حوزه‌های علمیه: «اکنون به برکت انقلاب اسلامی، عرصه برای کسب علوم مختلف در حوزه باز شده و نیازهای امروز نیز تخصصی شدن علوم حوزوی را اجتناب‌ناپذیر کرده است.»

مدیر حوزه علمیه استان نیز در این جلسه حمایت های همه جانبه مرکز مدیریت و بازتعریف نقش مدیریت‌های استانی در ساماندهی و ارتقای مراکز تخصصی را خاستار شد.
در پایان جلسه ضمن تقدیر از اساتید مرکز به عنوان اساتید سطوح عالی حوزه‌های علمیه، لوح یادبودی نیز از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به ایشان تقدیم گردید.

درباره‌ی مدیر سایت

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*