آخرین خبرها
خانه / اخبار / برنامه آموزشی نیمسال اول سالتحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ کلیه رشته‌ها

برنامه آموزشی نیمسال اول سالتحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ کلیه رشته‌ها

برنامه آموزشی نیمسال اول ۹۷-۱۳۹۶به اطلاع دانش‌پژوهان محترم می‌رساند برنامه آموزشی نیمسال اول سالتحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز، به شرح زیر بر روی سایت مرکز قرار گرفت.

کلاس‌های مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز از تاریخ شنبه ۱۱ شهریور ماه ۹۶ آغاز خواهد گردید.

لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:

۱- تقویم کامل آموزشی مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز با درج ایام تعطیلی و امتحانی و کلیه اطلاعات مورد نیاز دانش‌پژوهان از طریق فایل زیر قابل دریافت می‌باشد:

دریافت فایل PDF تقویم کامل آموزشی سالتحصیلی ۹۷-۱۳۹۶

۲- جهت اطلاع از آئین‌نامه‌های آموزشی و جلوگیری از حذف ناخواسته دروس و همچنین رعایت نظم و مقررات مرکز لطفا آئین‌نامه‌های زیر را مطالعه فرمایید:

آئین‌نامه آموزشی سطح ۲ رشته‌های تخصصی

آئین‌نامه آموزشی سطح ۳ رشته‌های تخصصی

۳- دانش‌پژوهانی که در نیمسال‌های قبل موفق به گذراندن یک یا چند درس ارائه شده در این نیمسال نشده‌اند برابر آئین‌نامه موظف به ثبت‌نام در آغاز نیمسال و شرکت در کلاس درس مربوطه می‌باشند. این دسته از عزیزان می‌بایست تا روز شنبه ۱۱ شهریور نسبت به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی جهت ثبت‌نام و درج نام در لیست حضور و غیاب و حضور منظم در کلاس‌ها اقدام نمایند. درغیر اینصورت مجاز به شرکت در امتحان پایان نیمسال نخواهند بود.

۴- دانش‌پژوهانی که در رشته کلام مقارن سطح ۳ پذیرش شده‌اند، درصورتی که قبلا در رشته کلام اسلامی سطح ۲ تحصیل نموده‌اند، به شرط کسب نمره قبولی در آن درس، معاف از انتخاب و گذراندن درس پیش‌نیاز می‌باشند.

درباره‌ی مدیر سایت

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*