آخرین خبرها
خانه / تحصیل در مرکز / دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش متمرکز سال‌تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش متمرکز سال‌تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳

داوطلبان تحصیل در مرکز تخصصی می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از طریق همین سایت یا از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه اقدام نمایند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون واحدهای تخصصی حوزه از ۰۶/خردادماه/۹۳ الی ۰۸/خردادماه/۹۳ خواهد بود.

برگزاری آزمون:
۱ . آزمون پذیرش سال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ تمامی رشته های تخصصی در شهر تبریز همزمان با شهرهای ذیل به صورت متمرکز برگزار می گردد.

شهرهای محل برگزاری آزمون سطح ۲ و ۳

آمل

اصفهان

اهواز

بناب

تبریز

تهران

چهار محال

شیراز

قم

قزوین

همدان

خراسان رضوی

۲ . زمان آزمون : روز جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ می باشد.
۳ . محل  برگزاری: مکان آزمون شهر تبریز در محل تالار علامه امینی (ره) واقع در بلوار ۲۹ بهمن، ساختمان کتابخانه عمومی حضرت ولی‌عصر (عج)، طبقه سوم خواهد بود.

منابع و سوالات آزمون:
۱ .  منابع عمومی آزمون ورودی در سطح ۲ و۳ مربوط به دروسی است که متقاضیان تمام رشته های یک سطح تحصیلی ملزم به پاسخ گویی آن خواهند بود.
۲ . مواد دروس ، تعداد  منابع و ضریب سوال های عمومی در سطح ۲ بر اساس جدول شماره (۱) دفترچه راهنما و در سطح ۳ بر اساس جدول شماره ( ۳ ) دفتر چه راهنما خواهد بود.
۳ . سوال های منابع عمومی صرفا به صورت چهار گزینه ای خواهد بود.
تبصره: تعداد سوالات عمومی در سطح ۲ ، ۵۰ سوال و در سطح ۳ ، ۲۰ سوال می باشد.
۴ . منابع تخصصی آزمون ورودی در سطح ۲و۳ مربوط به دروسی است که در هر رشته و گرایش تخصصی برای داوطلبان آن به صورت خاص در نظر گرفته شده است.
۵ . منابع و ضریب سوال تخصصی در سطح ۲ بر اساس جدول شماره (  ۲ ) دفترچه راهنما و در سطح ۳ بر اساس جدول شماره ( ۴) دفترچه راهنما خواهد بود.
۶ . سوال های منابع تخصصی به صورت تستی خواهد بود مگر اینکه بر اساس توافق و تایید واحدهای مجری رشته لزوم سوالات تشریحی احراز شده باشد.
۷ . به پاسخ های غلط تستی نمره منفی تعلق خواهد گرفت و هر ۳ پاسخ غلط یک امتیاز مثبت را خنثی خواهد نمود.

اعلان نتایج آزمون:
۱ . نتایج آزمون کتبی حداکثر ۳ هفته پس از برگزاری آزمون توسط معاونت آموزش و امور حوزه ها به مدیریت های استانی و واحد های آموزشی تخصصی ابلاغ و پس از هماهنگی با واحدهای آموزشی به داوطلبان اعلام خواهد شد.
۲ . حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی کسب ۵۰ درصد از مجموع امتیاز می باشد.
۳ . واحدهای آموزش تخصصی با تایید و درخواست مدیر واحد تخصصی و اعلام رسمی آن به مدیریت های استانی و معاونت آموزش، مجاز به افزایش امتیازات حداقلی فوق جهت تعیین افراد قبولی در واحد متبوع خود می باشند.

kart_214725ramz_214726notebook_214727

درباره‌ی مدیر سایت

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*